Autobūvē, cinka fosfatēšanu joprojām var uzskatīt par standarta procedūru. Šī procedūra būtībā ir līdzīga metāla fosfātu nogulsnēšanās principam. Līdzīgi kā dzelzs fosfatēšanā, šajā gadījumā, cinka, niķela un mangāna fosfāti tiek uzklāti kā konversijas slāņi. Šajā kombinācijā kristāliskie slāņi ir ievērojami biezāki un blīvāki nekā tie, kuri rodas dzelzs fosfatēšanas rezulātā. Tas ļauj sasniegt ievērojami labākus pretkorozijas un aizsardzības rezultātus. Protams, arī apstrādes process ir sarežģītāks un finansiāli ietilpīgāks.
Automobiļu nozarē, cinka fosfatēšana bieži tiek kombinēta ar iegremdēšanas metodes virsmas pārklāšanu, kā arī ar pulverkrāsas pārklājumiem un slapjās krāsas pārklājumiem. Tēraudam, kuram veikta cinka fosfatēšana korozijas aizsardzības noturība, veicot sāls smidzināšanas testu ir 750 līdz 1000 h. Cinka fosfāta slānis nodrošina arī lielisku krāsu saķeri ar krāsojamo virsmu.